Krystalkuglen 2027 – fremtidens musikbranche
Sat May 6th 15:00-16:00 | Suecia
Mød: Andreas Nielsen/Koda, Esben Marcher/SPOT Festival, Stefan Cristoffer Petersen/Manager, Eva Laksø/Frost Festival & Samantha Foltmar/Universal Music Denmark.
Præsenteres af Promus & SPOT+.
Andreas Nielsen (DK)
Key Account Director, Koda
Andreas arbejder som Key Account Director i Koda med ansvar for musikforlag. I sit arbejde står Andreas for forretningsudvikling og brobygning i forhold til Kodas forlagsmedlemmer. Tidligere arbejdede Andreas for Crunchy Tunes, hvor han var ansvarlig for den daglige drift af forlaget. Dette arbejde involverede stor fokus på synkroniseringer. Andreas er endvidere medstifter og medejer af The Big Oil Recording Company.
Esben Marcher (DK)
Musikbooker, SPOT Festival
Esben Marcher er oprindeligt fra Bornholm. Foruden at være lydtekniker har Esben også arbejdet for Musikhuzet på Bornholm samt været tour manager for diverse bands, inden han i 2011 blev kunstnerisk leder på Forbrændingen i Albertslund. Esben har været booker på SPOT Festivalen siden 2009.
Stefan Cristopher Petersen (DK)
Manager, Phlake
Stefan Cristopher Petersen er uddannet fra Music Management i København 2015 og har tidligere arbejdet som Head of Manager for Splay Networks Denmark, været manager/konsulet for Santiago, Fitness Figures og Tomas Barfod, samt været Local Product Manager hos Warner Music Denmark. De sidste tre år har han arbejdet som manager for Phlake, og i dag er dette hans fuldtidsbeskæftigelse.
Eva Laksø (DK)
Kommunikationsansvarlig, Frost festival
Eva arbejder med kommunikation i musik- og kulturbranchen og har særligt fokus på PR samt direkte kommunikation til fans via sociale medier. Med baggrund som skribent på musikbloggen Regnsky er Eva i dag kommunikationsansvarlig for Frost Festival og ansat i kulturinstitutionen Golden Days. Eva dimitterer fra Music Management på Rytmisk Musikkonservatorium i sommeren 2017.
Samantha Foltmar (DK)
Head of Social Media, Universal Music Danmark
Samantha Foltmar er Head of Social Media hos Universal Music Danmark og rådgiver for en række danske musikere omkring håndtering og tilstedeværelse på sociale medier, bl.a. Suspekt, Medina og Gulddreng. Hun har ansvaret for at konceptudvikle og skabe en digital historiefortælling skræddersyet til artisten.